Last Updated on decembrie 6, 2023 Caius Covrig a deschis un restaurant de lux în Braşov, Kayus Lounge Brasov, situat pe Șirul Livezii. Milionarul român care a părăsit Statele Unite pentru România, şi-a lansat o nouă afacere, de această dată în Brașov. Caius Covrig deţine şi un hotel de lux în Buşteni.

Momentul mult asteptat a venit! 🔥❤️ SWIPE TO BE IMPRESSED 😍Va prezentam randarile @kayusloungebrasov , concept de design by @goastudio_design. Exclusivist, intim si fun! La parterul locatiei va fi zona de restaurant cu open kitchen iar la etajul 1, zona de party

Caius Covrig (Foto/Video) Brașov. Milionarul român Caius Covrig a deschis un restaurant de lux. „Exclusivist, intim si fun!” 1 (Foto/Video) Brașov. Milionarul român Caius Covrig a deschis un restaurant de lux. „Exclusivist, intim si fun!” 2

Caius Covrig, în vârstă de 27 de ani, a lăsat baschetul de performanţă pentru afaceri. Caius Covrig locuieşte acum în România, după ce în perioada în care a făcut baschet de performanţă a locuit în Statele Unite.

(Foto/Video) Brașov. Milionarul român Caius Covrig a deschis un restaurant de lux. „Exclusivist, intim si fun!” 3 (Foto/Video) Brașov. Milionarul român Caius Covrig a deschis un restaurant de lux. „Exclusivist, intim si fun!” 4 (Foto/Video) Brașov. Milionarul român Caius Covrig a deschis un restaurant de lux. „Exclusivist, intim si fun!” 5

În 2022 Caius Covrig a fost distins în ţara noastră cu titlul de „Antreprenorul anului”. În Statele Unite a studiat şi a practicat baschetul de performanţă, jucând în prima divizie NCAA.

Caius Covrig a mărturisit că l-a surprins, atunci când s-a întors în România, snobismul oamenilor. „De când m-am întors în România, am tot văzut astfel de lucruri: mașini mai scumpe decât apartamentul și oameni care stau în chirie. Din punctul meu de vedere, mașina nu trebuie să reprezinte mai mult de 10% din imobilul în care stai.

Muncesc extrem de mult pentru vârsta mea, nu cred că am ieșit de două ori în club în ultimii doi ani. Prefer să stau la 40 de ani cu 20 de hoteluri deschise. Sunt foarte mulți oameni atât de săraci, încât tot ce au sunt banii. Aroganță și snobism ca în România nu există nicăieri”, a explicat Caius Covrig, la podcast-ul Fiță cu Adiță, conform Antena Sport.

Milionarul care s-a întors în România din SUA a avut un accident teribil. Caius Covrig (27 de ani) a povestit că s-a răsturnat cu maşina anul trecut şi i-a fost amputat braţul.

Caius Covrig a mărturisit că viaţa i s-a schimbat complet de la acel accident.

Anul trecut am avut cea mai mare cumpănă din viața mea! Am făcut accident cu mașina, m-am răsturnat de 5 ori și m-am ales cu o tijă cu 18 șuruburi în braț. Am stat 4 săptămâni în pat. Am trecut peste… Când am ajuns la Urgențe, mi-a zis doctorul că trebuie să-mi amputeze brațul.

Mi-a căzut cerul în cap! La 25 de ani! De anul trecut mi s-a schimbat toată viața. Poate să pice cerul, să se întâmple orice, eu sunt fericit, mai optimist ca mine nu există”, a declarat fostul baschetbalist în podcastul citat.

Chiar dacă era stabilit deja de ceva timp și se adaptase în SUA, milionarul spune că mereu și-a dorit să revină în țară, pentru a renunța la stilul de viață agitat și pentru a-și face o familie.

România are o ușurință mult mai mare decât în America, pentru că în America, banii se fac mult mai greu deoarece și nivelul de trai este mult mai ridicat. Câți tineri din ziua de astăzi nu plătesc chirie pentru că au primit apartamente de la părinți de pe vremea comunismului.

În America, nu există chestia asta. În colegiu, în liceu, plătesc chirii. Americanii sunt un pic mai reci, au o cultură diferită, dar da, sunt mult mai superficiali din punctul meu de vedere la capitolul familie”, a spus Caius Covrig, la Antena Stars, potrivit Spynews.

Primii bani i-am făcut din baschet, care mi-au permis să investesc după aceea și să am un trai confortabil. În afară de domeniul HORECA, mai produc bani din imobiliare, am o firmă de import-export în America, aduc de obicei pe tot ce înseamnă rezidențial. La restaurantul meu se vinde cea mai calitativă vită, la cel mai mic preț din România.

Mie îmi place să mănânc doar mâncare de calitate. Consider că sănătatea vine, în primul rând, de la ce mănânci, alimentație. Eu am un concept de fine dining, materie primă. Foarte mulți au impresia că acest concept la români înseamnă mâncare puțină.

Este foarte greșit. Fine dining înseamnă materie primă premium și plating la cu totul alt nivel. La mine în restaurant am un detaliu pe fiecare farfurie în parte.

La fiecare preparat în parte vine ospătarul cu sosuri, cu gheață carbonică, foc. Prin brandingul pe care eu mi l-am creat, am făcut parteneriate cu fiecare furnizor în parte de materie primă și consider că vând fine dining la cel mai mic preț de pe piață‘, a mai declarat milionarul, conform Viva.

Previous Story

Poiana Brașov. 4500 de lei o noapte de cazare, hotel de 3 stele! „Ei bine, de banii ăștia mă duc liniștită în Austria, la Innsbruck, și îmi mai rămân să merg o săptămână la bulgari și să iau cadouri de Crăciun. Sau stau o lună la bulgari”

Next Story

Poiana Brașov. Miercurea brașovenilor, schi cu 50% reducere. Sibienii suspină și ei pentru gratuitate la Păltiniș